Христос на корицата на Playboy?!

Това е корицата на новия брой на португалския „Плейбой“. Дали няма нещо нередно в нея?

14 коментара (+add yours?)

  1. пламен
    Юли 11, 2010 @ 14:06:29

    Ето тук цялата фотосесия – http://img34.imagevenue.com/img.php?image=13868_03_123_222lo.jpg&slideshow=8000

    Доста самоцелна изглежда..

    Отговор

    • weasell
      Юли 11, 2010 @ 14:25:05

      Нещо не мога да я отворя… Да не ти казвам къде ме препраща 😀
      Относно корицата – не мисля, че е редно. С това минават много граници…

      Отговор

  2. пламен
    Юли 11, 2010 @ 14:53:51

    оф, има гаден банер отгоре… иначе си се отваря 🙂

    Отговор

  3. дрехи онлайн
    Юли 13, 2010 @ 13:01:30

    WTF?!?!? Доста интересно виждане за нещата имат португалците 😀

    Отговор

  4. klpzn
    Юли 15, 2010 @ 12:35:57

    това е португалският брой.. и има доста нередни неща 🙂 заради тази фотосесия от Playboy Enterprises Inc. прекъсват договора с португалското издателство

    Отговор

    • weasell
      Юли 16, 2010 @ 09:39:03

      Португалците за няколкото месеца, от когато имат разрешение да издават списанието, правят вече втори гаф, но този направо прекрачва много граници. А аз си мислех, че те са доста религиозна нация и това няма да се допусне. Уви…

      Отговор

  5. Anton
    Юли 15, 2010 @ 16:08:12

    Някои граници наистина не трябва да се минават. Като човек, който е свързан с медиите, мразя каквато и да е цензура, но някои обръщат свободата в свободия :S . Скандално, скандално, ама до едно време … нататък преминава в простотия.

    Отговор

    • weasell
      Юли 16, 2010 @ 09:41:45

      Да, и аз съм Против цензурата, но съм За етиката. А журналистиката трябва да се води от етични принципи. Тук аз никаква етика не виждам, или е бая извратена…
      Поздрави!

      Отговор

  6. fresh
    Юли 16, 2010 @ 17:10:24

    weasell каза: „Да, и аз съм Против цензурата, но съм За етиката. А журналистиката трябва да се води от етични принципи. Тук аз никаква етика не виждам, или е бая извратена…“

    Много точно и ясно казано.Браво!!!

    Отговор

  7. kosio
    Авг 04, 2010 @ 18:52:44

    това, доколкото виждам, не е Христос, това е некакъв брадат португалски педерас

    Отговор

  8. kosio
    Авг 04, 2010 @ 18:58:40

    нашата Янина явно водена от университетския журналистически идеал явно не е осъзнала горчивата истина, че журналистиката е толкова свързана с пазара и това, което се продава, колкото и политиката и угаждането на едрия бизнес, ех идеали, идеали…

    Отговор

    • weasell
      Авг 05, 2010 @ 08:22:34

      Да, явно още съм с някакви романтични представи за света, макар да си мислех, че отдавна съм се разделила с тях…

      Отговор

  9. kosio
    Авг 05, 2010 @ 16:21:03

    явно, явно, разделяй се с романтиката, ако ще газиш в дълбоките журналистически дебри:)

    Отговор

Вашият коментар

