Истината за нещата от живота…

…или какво наистина се случва с чорапите:

Откакто имам куче, даже понякога и един брой не остава. Ама тя (кучето) знае, че обичам да си ходя боса, а и не нося черни чорапи, така че няма проблем. Докато пиша това, малката разпорва поредния представител на чораповодо семейство. И то с такъв хъс и кеф, че направо започваш да се чудиш ти с какви глупости се занимаваш, а не си започнала да разпертушинваш чифтове.

… или какво те прави по-силен:

Безпаричието се преживява, ама скъсаните нерви и затъпяването – те са вечни. Ставаше дума за… на кой му пука всъщност?

… или как трябва да се действа – и на работата, и в живота:

Обещах си тази година да стана по-арганизирана и да спортувам. Като гледам – всичко е пушек и мъгла, барабар с моите обещания. Че организирана няма да стана, защото съм си един истински цар на хаоса, това го разбрах. За спортуването бях навита, докато не видях колко едобен е велоергометърът за простиране на хавлията ми, че и за сушене на палта и други такива.  Как да тренирам на него вече. Той има друго призвание.

… или каква е истината за живота?

Та от тук се сетих за един виц, дето тати ми го разказа. Хванали един мъж, че окрал оградата на гробищата. Служителите на реда го питали: „Ти не видя ли, че пише: „Не пипай оградата!“?“. А нашият човек отговорил: „Видях, ама за тях за какво им е? Те няма да избягат“.

… или какво се склучи с Великденския Зайо Байо:

И още един виц, защото съм много хумористично настроена днес:

„Мила ми свекърво, моля те, не ме учи как да възпитавам децата си. Аз живея с едно от твоите…“

Хубав ден от мен!

11 коментара (+add yours?)

  1. Деси
    апр. 18, 2012 @ 15:12:51

    Ахаха, имало значи и други гламави, дето си простират хавлиите на велоергометъра! Нямаш представа как се заливам от смях в момента! 😀

    Отговор

  2. Candy
    апр. 19, 2012 @ 06:56:30

    :):):) Благодаря ти за настроението, зареждаща публикация! Зависи от коя гледна точка гледаш на нещата, може и да бъдат забавни!:):):)

    Отговор

    • weasell
      апр. 24, 2012 @ 10:30:29

      Наистина всичко опира до гледната точка.
      Ето сега примерно не мога да отида да си върша работата, защото чакам тези младежи от „Топлофикация“ да дойдат да ни засекат. Друг път бих им се издразнила, че яката закъсняват, но сега го приемам като още малко допълнително време в леглото, за което си имам добро извинение 😉

      Отговор

  3. Anton Melqkov
    апр. 22, 2012 @ 02:58:30

    Велоерометърът в нас служи (освен за спъване) за чудесна закачалка. Мама и баба го откриха преди време, много му се радваха.

    А снимката с мишката направо ме разби! Другите съм ги виждал, ама тая ми е убягнала 🙂

    Отговор

  4. MCFOXXX
    апр. 28, 2012 @ 22:39:49

    Абе аз ли съм най-простия тука, че си карам велоергометъра? 🙂
    🙂
    Между другото смятам да си вземам куче (сериозно), ама си на път да ме откажеш. Не стига, че на работа съм с некви отвратителни обувки, дето късат чорапите задължително, ами и куче да ми ги ръфа. Ще пропусна 🙂

    Отговор

    • weasell
      апр. 29, 2012 @ 11:30:59

      Другият вариант е да спреш работата, така няма да носиш онези обувки и ще останат достатъчно чорапи за кучето 😉 Какво ще кажеш за моята оферта 😀

      Отговор

  5. MCFOXXX
    апр. 29, 2012 @ 16:56:54

    Не се бях сетил, чудничка е 🙂

    Отговор

  6. Trackback: Имало едно време… « Блогът на Янина

Вашият коментар