Какво се случва?

images

Какво се случва? От няколко дни не мога да си влезна в блога. Някаква маркетинг компания е окупирала моето пространство и с обещания за айфони, айпади и айнамсикоси ме призовава да си давам мнението. Не искам да си давам мнението, особено пък щом ми го искат. Въобще и не им трябва моето виждане за нещата от живота, но защо те се бъркат в моя – това искам да знам! Как ще ми се появяват безцеремонно в сайта и ще ми спират достъпа до него? Ами моите милиарди и трилиони фенове какво да правят? От Плутон чак ми се обадиха и изразиха недоволството си!
Не ме разбирайте погрешно! Аз обичам анкетите (особено в хотелите и особено ако не съм доволна). Но да ми се бъркат тези в моето пространство – не са познали!

Untitled

1 коментар (+add yours?)

  1. Candy
    авг. 21, 2013 @ 19:48:14

    Ох, не знам какви са тези айфони и таблети и чудеса, но обикалят и Фейсбук и къде ли не. Дано нямаш повече проблеми!

    Отговор

Вашият коментар