И аз се включвам, Candy

аз

Онзи вкусен блог – My Candy Kitchen – знаете го, няма как, поне веднъж сте се облизвали лакомо, докато сте попадали в неговото апетитно пространство. Та точно този вкусен блог отправи предизвикателство, в което weasell реши да се включи на драго сърце и с празен стомах. Е, няма да лъжа, за да стигна до това тежко решение, имаше едни подкупи с едни ми ти фунийки… Въобще не беше честно, но както и да е. Сега ще си призная всичко 🙂

1. Как и защо избрахте името на блога си?

То името на моя блог не е от най-оригиналните. Така се казва, защото мама и тати са ме кръстили с това не съвсем българско име и защото блогът е мой. Ако приемем, че и weasell влиза във въпроса – е, weasell е моят онлайн псевдоним, зад който се крия от зората на абв.бг.

2. Защо създадохте вашият блог и какво означава той за вас?

Създадох го, защото исках да пиша и да споделям впечатления. Както казва дядо – ти си впечатляваща личност, защото се впечатляваш. Явно има и някакъв ексхибиционизъм в мен, щом искам и да споделя. Човещинка!

3. Комична случка в кухнята:)?

Там нямам и една некомочна, дори няколко направо трагични. Не съм най-добрият готвач, който сте виждали. Дори не съм в класацията хич. Но ще споделя с изписан срам на лицето. Първи курс студент съм, на мама глезлата не знае дори как да си намаже филията сама, дето се вика. Аз, която съм нелюбител на яйцата, за беля изпитвам зверски апетит и замечтавам за бъркани яйца (не може да ме видиш да ям такова нещо). И нали съм си хитра по рождение, в една (единствената) току-що измита и неподсушена тенджерка слагам олио, лъжица маргарин (уж да ми мирише по-хубаво, а масло нямаше), и пльоквам вътре няколко яйца (поне съобразих да са без черупките). И знаете ли какво стана, когато котлонът загря и манджата започна да се готви? Стана това, че трябваше да пера пердетата, няколко чаршафа, да мия две стени и таван. Поне тенджерата не се наложи да мия – в нея не бе останало нищо. Цялото съдържание бе по предходно споменатите локации. А аз яйца не ядох.

4. Мечтана дестинация?

Япония и Австралия. От малка си мечтая. И ако има въпрос „Защо?“, отговорът ще бъде: „Защото така!“.

5. Любимо място, ястие и сезон?

Любимото ми място е на плажа или нейде из планината. Природа да има. Хора не са ми нужни. Любимо ястие – всички наши плодове + няколко чужди, но разпространени като наши. Освен това съм любител на всичко тестено (баници, пити, тутманици, мекици, бухти, ГЮЗЛЕМИ … схванахте идеята). Сезон – ранно лято. Тогава има всичко, което обичам, като селски горещ хляб с домати и сирене. Какво му трябва повече на човек?

6. Има ли черта в характера ви, която не харесвате?

Като цяло съм си бомба. Но точно това бомбестото ми създава проблеми.

7. Какво ви вдъхновява?

Успехът ме вдъхновява. И сега е един много важен момент, в който трябва да се вдъхновя. Стискайте палци!

8. Какво мислите за виртуалното приятелство?

Много си го бива това нещо, наречено „виртуално приятелство“. Компютърът вече е неразделна част нас. Така че с него и този вид другарчета.

9. Романтични ли сте?

Не. Иска ми се, но не съм. Опитвам се да се правя, че съм, но не съм. Романтиката умира XV век. Точка.

10. Какво правите в момента?:)))

Потривам ръце и кроя планове за светлото бъдеще. И ей сега отивам да си дочета „Отнесени от вихъра“.

2 коментара (+add yours?)

  1. Candy
    авг. 15, 2013 @ 08:14:47

    :))) Усмихна ме от сутринта! Така се радвам, че се включи, толкова си интересна, забавна, наистина има какво да споделяш, дядо ти добре го е казал! Смятам, че си супер положителен човек, а това много харесвам в хората, радвам се, че те познавам дори и виртуално! И понеже видях, че в кухнята имаш доста приключения:) бих искала да те предизвикам с нещо, по-скоро е покана:) да ми гостуваш в „Канапе“, когато и с каквото пожелаеш, просто много ще се радвам да поседна с теб на едно канапе:). Поздрави и ти благодаря, че усмихна денят ми! * Стискам ти палци, за това, което предстои!

    Отговор

    • weasell
      авг. 20, 2013 @ 09:25:24

      Мерси за поканата! Да ти призная, много съм подлупна. За нещо тестено с повечко сиренце знаеш ли какви чудеса от храброст мога да направя 😉

      Отговор

Вашият коментар