Да си везни е много отговорно

Libra-Zodiac-Signs-Graphics-18

Трудничко си е да си зодия везни. А и си е доста отговорна задача. Според една книга, няма да казвам коя, планета Земя си е зодия везни. Много съм далеч от вярата в зодии. Никой и нищо не може да ме накара дори да се осъмня, че може да има нещо истинско. Но, ако ме видите в момента, няма да повярвате на току-що написаните ми думи. Стои и държа книга, на която пише с невъобразимо големи букви „ВЕЗНИ“. В нейните страници е събран хороскопът на зодията за цялата година ден по ден. Имам я от дева дни и досега няма съвпадение… Вече я имам от месец, още няма съвпадение. Година мина… (днес актуализирам поста).
Защо хората си мислят, че могат да те сложат под общ знаменател с Минка примерно, която също е зодия дева като теб? Девите ли заедно, какво правите? Когато преди известен брой години се срещнах за първи път с тогавашните ми съквартиранти, след като ме питаха за името ми (според мен от чиста куртоазия), рязко последващият въпрос бе: „Коя зодия си?“. След отговора ми май се оказа, че долу-горе ще се разбираме. Познаха бе! Макар да се разбирахме по-добре, отколкото зодията ми показваше.

IrisLibra300

3 коментара (+add yours?)

  1. Candy
    авг. 09, 2013 @ 20:31:56

    Не деля хората според зодиите и понякога си приличат дори и от различни зодии, друг път пък се различават пък са от еднакви зодии. Странна работа е това. Но предполагам, че има някакво значение, щом има и зодии:). Хубав месец август, Яни!

    Отговор

    • weasell
      авг. 10, 2013 @ 09:00:37

      Е, то и суеверия има, има истории за Николета Лозанова и продажна журналистика – а тези неща не означават нищо. Майтапя се.
      Ако си права, аз няма за какво да мрънкам, защото за везни само хубави и хубави работи пише. Разбира се, аз се идентифицирам с тези хубави работи. Значи аз съм общителна, забавна, разумна, талантлива, правена за лидер и общо взето много красива. Така че спирам за недоволствам срещу зодиите 🙂

      Отговор

  2. камелия
    сеп. 25, 2015 @ 01:59:30

    Така е 🙂

    Отговор

Вашият коментар