Еврика


Рядко се случва нещо да ми хареса. Не че съм много претенциозна, просто малко хубави неща се създават напоследък във всякакъв аспект. Едно от тях е сериалът „Еврика“, a.k.a. „Еurека“.
Не, не си представяйте, че тук ще видите Архимед да тича гол из улиците и мокри капки да се стичат по тялото му, току-тамън изхвърчал от ваната. Палавници!
След края на Втората световна война става ясно, че бъдещето е в науката и технологиите. По идея на Айнщайн се събират най-великите умове на планетата и ги заселват в таен град, от който идват 9о и няколко процента от всички световни открития. Малко гении, малко хаос, малко заплахи за съществуването на Земята – това е „Еврика“.
Забавен, цветен и с извинение за всякакви щуротии, филмчето те кара да изгледаш всичките му сезони от 2006-та насам.
Ако преглътнете първият епизод, след това ще сте много доволни. Ще се срещнете много колкото умни, толкова и откачени люде, с Джак Картър, новият шериф, случайно попаднал там, нормално интелигентен човек, но на фона на другите…, беладжийската му щерка и хиляди разрушители на света.
А сега си търся кой да дойде с мен да гледам „Тъмни сенки“ 🙂 Някой вече да е ходил?

11 коментара (+add yours?)

  1. Мъх
    май 17, 2012 @ 18:48:14

    Някак си успя да възбудиш любопитството ми;) Тръгвам да го търся;)

    Отговор

    • weasell
      май 18, 2012 @ 06:06:04

      Надявам се после да не ме целите с домати 😀
      Пиши дали ти харесва, или съм заклеймена, че след малко излизам с още сериали 🙂

      Отговор

  2. MCFOXXX
    май 17, 2012 @ 21:30:37

    Тъкмо си търся сериал за гледане. Да, в момента гледам Игра на Тронове сезон 2, но излапвам серията, ккоято излезе моментално и после чакам цяла седмица 😦
    А поне с Еврика ще знам, че са наизлезли много епизоди. Щом препоръчваш, аз ще се възползвам от съвета ти 🙂

    Отговор

    • weasell
      май 18, 2012 @ 06:08:12

      Аз книгите съм нагласила, ама има още толкова, които си чакат реда, че не знам кога точно ще дойде редът им. И сериала не съм гледала. Лошо момиче!
      Като ми свърши „Опасно лош“, вече наистина ще се захвана 😀

      Отговор

  3. Candy
    май 18, 2012 @ 06:50:14

    Стана ми интересно, ще го потърся:). Щуро ми звучи този сериал:)

    Отговор

  4. midnight
    май 18, 2012 @ 16:38:50

    Еврика е як сериал, но ако не си попадала на Терра Нова – дай му шанс 🙂
    все още е само 1 сезон „надявам се да не решат да го спират), но на мен доста ми хареса.
    какво е „Тъмни сенки“?

    Отговор

    • weasell
      май 19, 2012 @ 11:19:37

      „Тъмни сенки“ е новият филм на любимата ми тройка Бъртън, Картър и Деп. И нямам търпение да го гледам.
      А този сериал, който спомена, не съм го чувала, но сега ще го проуча. Кофти е, когато някой хубав сериал бива спрян в началото. Аз имам вече няколко такива…

      Отговор

  5. Гарга Рошава
    май 19, 2012 @ 07:44:43

    оу, да, еврика ме спаси от скучна смърт, когато бях заточена за три месеца в полша. от тогава редовно си следя новите сезони, и сега му се радвам! приятно сериалче за отмора и малко забавление.

    Отговор

    • weasell
      май 19, 2012 @ 11:21:17

      И хубавото е, че продължава да се снима, а аз имам още толкова много епизоди, на които не съм хвърлила нито едно око 😀

      Отговор

  6. Teodor
    юли 09, 2012 @ 15:46:50

    И на мен много ми харесва Еврика, но за съжаление 5-ия сезон ще е последен… 😦

    Отговор

Вашият коментар