Чудовище в Париж

Доживях и аз да видя в този циничен свят анимация, която си е… за деца. Тук не се говори за секс, не им растат някои атрибути от определени отвари, не се стимулира пръцкането на обществени места, не се търси хумор чрез уродлива визия. Вчера гледах „Чудовище в Париж“ (A Monster in Paris), или Un monstre à Paris, както му е оригиналното заглавие. Той беше поредното доказателство, че френското кино си заслужава. Да, харесвам го. И то много. А най харесвам техните комедии. Кажете пък, че не са хубави.
Действието се развива през 1910 г. Говори се за кино, музика, наука и политика. Да сте виждали такъв американски филм? IMDb му дава 6,5. Аз не знам колко бих му дала, но с удоволствие ще го гледам пак.
Любовта е нежна, музката е хубава, а героите са смешни. Особено маймуната.

нашите хора

нашите хора

Vanessa Paradis

Бойко

Не мога спра да я слушам. Всеки следващ път ми харесва все повече.

16 Коментари (+add yours?)

  1. trubadurin
    Апр 04, 2012 @ 10:12:29

    На мен пък ми липсват анимациите за възрастни… като „Акира“ да речем, а това, че има такива, дето се веят органи 😛 означава, че са само вулгарни и пошли… в повечето случаи и бая скучни.
    Иначе „Тинтин“ и „Ранго“ пропусна ли ги. Вярно че дете няма как да схване за какво иде реч в „Ранго“ и към кой филм/книга препраща, ама „Тинтин“ си е точно детско, шарено, бая скъпо (личи колко пари са хвърлили) забавление 🙂

    Отговор

    • weasell
      Апр 04, 2012 @ 10:21:32

      Уж почти нищо не съм пропускала от анимациите, даже тук съм се повъзмущавала пак малко за тях. Всъщност последната анимация, която наистина ми е харесала, е The Missing Lynx. Попадал ли си?

      Отговор

      • trubadurin
        Апр 04, 2012 @ 12:17:57

        Щом се почнали, освен „Тинтин“, бтв, „Ронал“ ми е от пошлите, тъпи, скучни анимации, даже гениталии няма… както и да е – пробвай „Fantastic Mr. Fox“ 🙂
        Освен това – Пиксар все още не са стъпили в грешна посока, освен донякъде с „Колите 2“. За разлика от Дриймуъркс, които освен с „Как да си дресираш дракон“ и Пандата се излагат поголовно. На мен ми липсва традиционната анимация. Или поне тази дето се опитва да изглежда като такава – „Тарзан“ например. Пък и онзи ден пак го гледах заедно с „Новият ритъм на Императора“, баси колко ми липсват находчивите, изпълнени с фин хумор мелачки на дисни от края на миналия век.

      • weasell
        Апр 04, 2012 @ 13:14:06

        Аз от време на време си гледам добрите стари анимацийки. В събота рано сутрин по Нова дават хубави филмчета (то това е единственото хубаво нещо, което дават по Нова, както и репортерката им Нина Димитрова).
        Мисля си, че картън нетуорк доведе изродщината в анимациите на мода.

  2. Nadinka
    Апр 04, 2012 @ 10:35:53

    Последно припаднах от смях на това http://www.imdb.com/title/tt1629374/
    Мега извратено и идиотско. Има нещо гнило в датската анимация 😀

    Отговор

    • weasell
      Апр 04, 2012 @ 13:11:16

      На мен ми беше прекалено и не го догледах. А „Котаракът в чизми“ (Puss in boots) със златните айца направо ми разказа играта 😀

      Отговор

  3. Nadinka
    Апр 04, 2012 @ 13:33:19

    Последно гледах с голям кеф Рапунцел. Дори българският дублаж беше много на ниво, да не повярваш 🙂

    Отговор

  4. Nadinka
    Апр 05, 2012 @ 10:29:47

    Не съм го гледала, но щом препоръчваш, ще го проверя 🙂

    Отговор

    • weasell
      Апр 06, 2012 @ 19:22:18

      Пиши после да знам дали ти е харесал, или съм успяла да те подведа 😉 и си споменалава някой от родата ми 🙂 🙂 🙂

      Отговор

  5. midnight
    Апр 08, 2012 @ 09:11:45

    френски филм с точно такова заглавие нямаше ли и игрален?
    имам спомени за един „Чудовището“ (или нещо от сорта), който беше уникално смешен, но така и не съм го намирала никъде.
    а Картуун Нетуърк не е анимация за деца, а за (минимум) напушени тийнейджъри. както и това примерно:

    въпреки всичко харесвам повечето неща, защото имат някаква мисъл в тях, колкото и да е далечна.
    за разлика от повечето неща на Дисни напоследък.

    Отговор

    • weasell
      Апр 09, 2012 @ 09:16:06

      Абе имаше едно за едно куче, малееееее, още ме е страх от него. А братми, когато беше малък, с глас се хилеше на всички, особено на „Крава и пиле“ и „Ет, Ед и Еди“ 🙂

      Отговор

  6. midnight
    Апр 09, 2012 @ 10:12:19

    оо.. имаше и едно за една овца-супергерой. по-неадекватно от това нещо не съм виждала.

    Отговор

    • weasell
      Апр 09, 2012 @ 10:23:01

      Не се сещам… Ако намериш някакво клипче, може да пратиш, че да я видя.
      А сериалчетата на „Дисни“ – те вече наситина са неадекватни! Гледала съм епизоди от някои, то просто ти иде да вземеш един тъп нож и да започнеш сам да си прилагаш китайско мъчение.

      Отговор

  7. Дара
    Юни 11, 2013 @ 11:31:06

    Наистина много хубав филм. Гледах го преди малко и ме разчуства. Нещата в любовта стават много плавно и нежно. Удивителен филм, който ме направи фенка до живот на френското кино ❤

    Отговор

    • weasell
      Юли 25, 2013 @ 13:26:37

      Да, френското кино си заслужава феновете. Френските комедии са забавни без да се набляга на цинизмите (не, тук хич не намеквам нещо за американските филми, хич 😉 ), примерно „Астерикс и Обеликс: Мисия Клеопатра“; екшъните те държат в напрежение и те изненадват („Предградие 13“), а любовта е силна и романтиката не е блудкава („Jeux D’enfants“ – ТУК съм писала малко за лентата).

      Отговор

Вашият коментар

