Тематично

Планирах да пиша нещо дълбокомислено и вдъхновяващо. Пак се надцених. На мен само неслучили се планове ми дайте.

Но докато се напъвах да творя, попаднах на нещо тематично, обвързано с днешния празник. Логиката ми е следната: когато двама се залюбят, както вика баба, те се вземат, създават потомство, а то научава думата „не“ и става притенциозно. Та ето го и потомството:

И от тук се сетих за филма „Виж кой говори“ с любимия ми Джон Траволта. Той се разхождаще със сина си и фокусираха една млада дама с доста задоволителен, че и завистподбуждащ балкон. Бащата пита с широко отворени очи, разширени зеници и лека лига от лявата страна на устата: „Сине, и ти ли виждаш това, което виждам и аз?“. А малкият разпери ръчички, облещи очички и ревна: „Дааааа! Манджааааа!“

Вашият коментар

