Ягода, ама друг път

Стоя и си пия сок от червено цвекло, а си мечтая да е от ягоди, но все пак да няма чак толкова годи, колкото са налични в следния чай „Ягода“ 🙂

Обаче чаят наистина си струва и е супер вкусен. А така ароматизира стая, че наистина все едно сме яли от вкусния червен плод, дето царя от пътя отбива.

10 Коментари (+add yours?)

  1. plamiplam
    Септ 14, 2011 @ 18:15:14

    Хахахаха, а аз толкова рядко чета етикетите 😀 Обаче на мен сериозно ми се допи сок от червено цвекло…

    Отговор

    • weasell
      Септ 16, 2011 @ 20:19:40

      Е, щях да ти пратя моя. Готова съм да го споделя с приятел има-няма 100 хиляди пъти, само и само за мен хич да няма 🙂

      Отговор

  2. Anton
    Септ 17, 2011 @ 12:46:42

    Мислех, че само по филмите хората пият сок от червена цвекло 😀 . Звучи по-гадно от брюкселско зеле, макар че и такова никога не съм ял 😀 .

    Отговор

    • weasell
      Септ 18, 2011 @ 11:51:37

      Ми наистина не е по-вкусно. Няма да повторя скоро, макар да знам, че е много полезно. Да го кажем така – изглежда доста по-добре, отколкото е на вкус. Но трябва да направим уточнението, че не изглежда особено апетитно 😉 😀
      Но не разбрах какво ти е направило на тебе брюкселското зеле, че така с лошо се отнасяш към него 😀

      Отговор

  3. Влади Неколов
    Септ 17, 2011 @ 17:55:01

    Хах, е много ми е интересно как ще направят чай от истинска ягода – ще я нарежат на филийки? 😀 А и не вярвам да е чак толкова вкусен, колкото си представяш, така че си пий там ароматизираното каркаде и не се оплаквай 😉 😀

    Аз попринцип мразя подобен род плодови чайове, наречи ме сноб, ама не е ли си ми Ърл Грей-а, не го признавам 🙂

    Отговор

    • weasell
      Септ 18, 2011 @ 11:59:45

      Е, аз имам чудесен чай (добре де, по-правилно е да се нарече смес за отвара, а не „чай“) от сушени горски ягодки. Като голям любител на всякакви запарки, имам изобилие от пакетирани и насипни глупости. От ройбос го гадния джинджифил, което си е голямо наказание да го пие човек. Обаче досега чай „Ягода“ без ягоди нямах. Вече колекцията ми е пълна 😉
      Ако трябва да говорим за истински чайове, аз обичам зелен чай с червен грейпфрут. Опитай, много е добро.

      Отговор

  4. midnight
    Септ 28, 2011 @ 13:04:07

    не пиеш джинджифила правилно, за това не ти харесва. ако слушаш някой път ще ти кажа рецепта за хималайски чай с джинджифил и други подправки :))

    п.п. аз пък искам сок от бъз! 🙂

    Отговор

    • weasell
      Септ 28, 2011 @ 15:10:12

      Джинджифилчето явно не само не го пия правилно, не го и ям правилно, че не го и мириша правилно. С него връзката ни не може да се получи, но не бих отказала едни хималайски чай, щом ще е с теб.
      Иначе сок от бъз имам, разбира се, в комбинация с бъз и лимони, както си му е редът. Да ти пратя една чашка?

      Отговор

  5. Mariya Koleva
    Окт 03, 2011 @ 08:53:13

    хаха, и на мен веднъж ми купиха чай с „ябълка и канела“, а в него имаше предимно каркаде и кори от портокали, като каркадето беше убило аромата на канелата. Купиха ми и друг – с „ванилия“. И там имаше каркаде. Резултатът – същият. 🙂 Но хубаво наименование слагат „Ягода“

    Отговор

  6. Милена Димитрова
    Март 15, 2012 @ 11:56:12

    Здравейте!Отдавна търся тази марка чай и като се рових случайно попаднах тук.За мен това са най хубавите комбинации от чай,които съм опитвала.Адмирации за хората,които се занимават със селекцията на ароматите и вкуса.Божествени са.Поздрави Милена!

    Отговор

Вашият коментар

