Пълен Ъпсурт


Стоя си пред компютъра, кефя се на слънцето, пия си вино (карай, че е обедно време, то е полезно), хапвам си препечени филийки и си мисля. Слушам „Ъпсурд“ и си разсъждавам ей тука. Примерно върху това, че алкохолизмът май започва да се предава по въздушно-капков път, че простотията в България е национална гордост, че е по-важно да можеш да напишеш правилно „apparently“, отколкото примерно „окуражавам“.
Но не ми се говори за големите абсурди, а за едни малки абсурдчета, които…

Тази млада дама е хамбургската двутонна блондинка, която щяла да доказва на света, че в града живеят артистични хора. Имаше девет дни за изпълнение на мисията си.

Бързата работа – срам за майстора. Но това си е цялата българска журналистика – недоглеждане, противоречие и пълни глупости.

Много обичам този израз „страда от бъбреци и черен дроб“. Какво трябва да означава това? Че страда, че ги има?

Хич не е лесно да си намериш работа в тези кризисни дни. Никак не е лесно и на работодателите да открият висококвалифицирани служители. Затова си търсят специалисти. Няма значение по какво. Важно е специалист да е!

И друг път съм имала удоволствието да го споделям, но много ми харесва и считам, че няма да навреди пак да му отделя малко място.

Яко, а 🙂 Не ми се мисли как се изписват женските чорапи.

Statue (by Carl Roder, 19th Cent.), Sommerpalais, Greiz, Germany

Оставих тези сладури за най-накрая. Предполагам, че няма да ги сбъркате кои са и … какво правят.

Ще хващам пътя, честно ви казвам…

10 коментара (+add yours?)

  1. tutankhamon661
    Авг 09, 2011 @ 14:43:56

    Тежки главоболия са те налегнали.
    Почакай да видиш още какво ще измислят ….

    Отговор

    • weasell
      Авг 09, 2011 @ 18:34:53

      Жегата ни се отразява зле. Лятото ни е горещо, зимата ни е студено, пролет и есен ни е много дъждовно. Ех, все не може да ни се угоди. Мисля, за да се поразхладя малко, да взема и аз да си направя една такава блондинка, да я цопна в легена в банята и да се правя на артистична. Може пък и по европейски да се почувствам, знае ли се 😀

      Отговор

  2. plami
    Авг 09, 2011 @ 16:52:31

    Това с чорапите не го вярвам 😀 Монтаж??

    А какво й е артистичното на гигантската разкрачена блондинка?

    Отговор

    • weasell
      Авг 09, 2011 @ 18:32:40

      Монтаж, тръцки. Ще намеря жената, дето ги разпространяваше, и ще ти подаря едни такива, от мен за спомен. Не гледай, че са „мъщки“, отговарят на 37-ми номер, ако имаме късмет 🙂 😀 😀
      Според моето скромно мнение, женицата е доста страховита, доста повече, отколкото е артистична, но изкуството е субективно, а аз никога не съм го разбирала 😉

      Отговор

  3. Dodi Markov
    Авг 09, 2011 @ 20:07:59

    Абе не знам защо, но последната снимка ми е най-симпатична! А какво и е на артистичната блондинка, малко килограмите са и в повече…

    Отговор

    • weasell
      Авг 12, 2011 @ 17:41:26

      Е, ми че почти аз съм на последната снимка 😉 Малко съм брюнетка, не бих избрала точно тези дънки и тук-таме някои други различия, но поне основните физиологични белези са налице 😀

      Отговор

  4. Alex Kurtev
    Авг 10, 2011 @ 14:22:42

    ЖенЦки 🙂

    Отговор

  5. midnight
    Авг 11, 2011 @ 13:20:03

    женските са „дженцки“, от мен да го знаеш.
    а какичката не знам за наднормени кила (това ми е интересно как пък се разбира – по колената??), ма в много неудобна поза бее..

    Отговор

    • weasell
      Авг 12, 2011 @ 17:38:32

      Неудобна – търцки. Това е изкуство. Започваме да тренираме всички – кльопваме се във ваната три пъти на ден по 15 мин. Който няма вана – сухи тренировки на пода. Някой трябва да я замести тази женица, като й свърши мандата. Проявете малко разбиране. Ето, аз примерно сега точно отивах да тренирам. Няма ме в близките 15 мин 😀 😀 😀

      Отговор

Вашият коментар

