Google +

Ей ма на, и аз съм тук. Явно, като всеки друг.
Обаче не ми е особено забавно…
Пратиха ми покана и, нали съм на всяка манджа – мерудия, та – хоп! – си имам профилче
„Няма приятели за показване“, „няма съобщения за показване“, няма нищо общо взето. Абе, винаги в началото е много тъжна картинката. Не могат ли тези социални мрежи да съобщават по-тактично, че приятелските ти „кръгове“ са много рехави? Никакъв такт, никаква съпричастност…
Да им имам и социализацията… 

4 Коментари (+add yours?)

  1. Dimitar Dimitrov
    Юли 17, 2011 @ 19:34:43

    Ще е хубаво да се завърти колелото-нали!?!

    Отговор

  2. Trackback: Google + | Bulgarian Blog
  3. Dodi Markov
    Юли 18, 2011 @ 21:01:12

    Зависи. При мен с включването ми влязоха 10-15 човека в кръговете и започна социалността… но тази виртуалната май вече е прекалено изтъркана.

    Отговор

  4. midnight
    Юли 29, 2011 @ 13:02:46

    да бе, лъжла! цели 15 човека има и се оплаква :)))

    Отговор

Вашият коментар

