Ден предишен + 1

Или по-известен като ден 27. 27 е някакво много хубаво число. Звучи едно такова възвишено. 27!

Ден 27: Книгата, която искам да ми подарят:
Чудничко! Имам имен ден скоро и, ако някой се излъже да погледне тук, ще види какво искам за подарък 😉

Пожелавам си книгите от „Хрониките на Амбър“ (Роджър Зелазни).
Много искам и „Пътеводител на галактическия стопаджия“, защото го имам в едно яко ретро издание, от което някоя и друга страничка и те са хванали пътя.
Аз винаги нещо искам. И това тук си е моето място, никой не може да ми каже копче, ще продължавам да си искам до насита. Обещала съм си един ден в библиотеката си да имам всичко на Пратчет и цялата поредица за рошавото момче с малка пръчка. При Пратчет съм добре, но от Хари Потър имам само първата книга. Така че си пожелавам останалите 🙂

Ден 27: Филм с най-интересен край:
Няколко са:
Hide and Seek

The Sixth Sense

Lucky Number Slevin

Gothika

The Skeleton Key

Vanilla Sky

Fight Club

Може би и The Prestige, макар да имаше доста предвидими моменти.

Ден 27 – Песен, която искам да изпея на караоке:
На караоке не искам. Не мога да си пропилявам таланта така. Пея под душа, в солариума (да, бях млада и глупава, но реших след това, че тая кожа искам да си я използвам дълго време, та спрях), пред компютъра, на телевизора и на спряно радио. Но следващата песен наистина ми се иска да мога да я изпея, защото съм се пробвала доооооста пъти и, докато аз съм все още на предпоследната дума на реда, Нели вече е на шестия стих. На Ride Wit Me и E.I. съм вече много добра, но тук…

Ден 27: виц

Чувал Тодор Живков за стриптийз, но никога не бил виждал. Прибира се вкъщи и казва:
– Маро, качвай се на масата и се събличай гола!
И тя какво да прави – качила се и се съблякла. Той я гледал, гледал, па казал:
– Божееее, какво му харесват хората на тоя стриптийз?!

6 Коментари (+add yours?)

  1. Mariya Koleva
    Юни 06, 2011 @ 10:41:24

    Книгата, която искам да ми подарят: миналата година ми беше такава – исках няколко книги и всичките ги получих. Вече нямам място на рафтовете. Не, защото има много книги, а защото къщата е малка. Също така преживявам еволюция и се насочвам към електронната библиотека. Много прах събират нормалните книги, трудно ми е да се справям. А едно Киндълче събира 3000 тома. Тъй като откъм класически неща се позаситих (само остава да ги прочета), вече обръщам взор към съвременните автори. Колко дълъг отговор дадох, само за да кажа, че не знам, или че няма такава. Ха.

    Отговор

    • weasell
      Юни 06, 2011 @ 10:45:44

      Много обичам подаръци и винаги имам какво да искам. При мен няма точка на задоволяване и изрази „стига ми“ и „не искам“ 😀

      Отговор

  2. Nostromo
    Юни 06, 2011 @ 15:14:29

    ЧИД,Янина! 🙂

    Колкото до филмчетата, добри попадения.

    Отговор

  3. plami
    Юни 06, 2011 @ 17:41:04

    Оу да за Хари Потър 😀

    А гледала ли си Derailed? Бих добавила и него към изненадващите 🙂

    Отговор

    • weasell
      Юни 07, 2011 @ 23:21:10

      Не, не съм, но го слагам в този-филм-трябва-да-го-гледам списъка си 🙂
      Може би и „Черната Далия“ можех да сложа в класацията, но хайде, да не прекалявам. Без това не знам дали дори на едно условие съм отговорила с наистина ЕДНА книга, ЕДИН филм или ЕДНА песен. Ми… не мога по едно… 😀

      Отговор

Вашият коментар

