Ден 196452345874555555555

Вчера бях истинска кифла. Купих си сандалки и женско списание. Добре де, бях малко фалшива кифла, щото сандалките си ги взех, тъй като моите ме оставиха на пътя и трябваше да се възползвам от услугите на най-близкия магазин (много е странно, че хората те гледат странно, когато си шляпаш бос с единия крак). А не обичам женски списания по принцип, макар винаги да съм искала да бъда част от едно такова. Но това си го купих. Защо? Към него върви книжка. Много ми харесват досега изданията, които пускат от „Журнал за жената“. Ако не са те, никога няма да се докосна до този вид литература, може би от незнание или предубеденост. Не са нещо велико, но са забавно, отмарящо четиво, от което има какво да научиш. А и, тъй като съм най-несериозния и непостоянен човек, когото познавам, съм решила да съм стабиляга и да си събера тази колекция от 10 книжки. Досега имам четири 🙂

Между другото, взех си изпитчето и имам страхотни колеги!

Ден 26: Книгата, която искам да съм написала:

Най-големият комплимент, който можеш да направиш на един автор, е: „Иска ми се аз да бях написал това“. Някой ден някой заблуден човечец може и на мен да го каже, но първо трябва да започна да пиша. Досега съм само на „Е, знаеш ли кво бе? Попаднах на блога ти. Някои неща ти се получават“. Не се отчайвам. Това е напредък от: „Блог ли? Ти имаш блог? Познавам те от десет години и не знаех, че пишеш в нещо такова. Някой път, ако имам време, ще го погледна.“… 😀

Какво ли бих искала аз да бях написала? Някоя вълнуваща автобиография, може би да бях Пратчет, или Пушкин, да бях Дойл, Лондон, Уайлд, Толкин, Ботев да бях, Талев, Димов, може би и Адамс, Селинджър или Яворов. Скромно го давам.

Ден 26: Филм, който описва определен етап от живота ми:

След като Теди попадна в моето пространство на двусмислената невестулка, ми препоръча да гледам „Julie and Julia“. Там една млада дама и тя, да я пита човек що, се самопредизвиква да сготви всички рецепти от известна книга за 365 дни и да ги опише в блога си. И тя по принцип е несериозна, и аз съм така, и тя сладка, и аз така, и тя обича да готви и да си похапва, и аз така. Само че за нея това е съдбоносно, намира си издател девойчето, осмисля си живота, разбира за какво е омесена. А аз просто си губя приятно времето 😀  Още не съм стигнала до края на филма. Гледам го на порции, защото е много вкусен 🙂

Ден 26: Песен, която мога да изсвиря:

на китара :

пиано

пиано

И стига толкова.

Ден 26: Смях

Майка с бебе пътува в рейса. Детето станало неспокойно и започнало да плаче. Майката започнала да го кърми, но то упорствало.
– Яж мама, защото ще я дам на чичкото!
Минало малко време и човекът до нея не се стърпял и казал:
– Госпожо, ако ще я давате, давайте я, защото вече трета спирка изпускам!

8 Коментари (+add yours?)

  1. alfredpacino
    Юни 04, 2011 @ 09:21:38

    „Julie and Julia“ е меко казано плосък филм.
    Ако искаш нещо в стилистиката на Финчър за социалните мрежи то Catfish e твоя филм .
    Real or fake?
    http://www.imdb.com/title/tt1584016/

    Отговор

    • weasell
      Юни 04, 2011 @ 09:35:18

      Ами че и моето предизвикателство за филмите, музиката, книгите и вицовете не е особено дълбокомислено 😀 Всичко е за забавление. Аз обаче си запазвам правото да харесвам филмчето, защото обичам всички филми за готвене, а те не са особено много.
      Сега търся Catfish. Ще го изгледам с интерес 🙂

      Отговор

  2. midnight
    Юни 04, 2011 @ 14:40:38

    ха ха ха, Янина, ти се размина с по-лека критика относно филмовияси вкус :))))

    а въпроса в гугъл е много екзистенциален 🙂

    п.п. кажи каква е книжката???

    Отговор

    • weasell
      Юни 04, 2011 @ 20:32:27

      Аз много си харесвам моя си вкус 😀 , макар тати все да ми казва, че всеки има право на лош вкус (визира щерка си).
      Мисля, че гугълския въпрос е много по-важен, отколкото кое се е появило първо – яйцето или кокошката. На кой му пука?! И двете са вкусни печени.
      Относно книжката… Хм, ами или „Бит и душевност на нашия народ“ на Иван Хаджийски, защото това е велико произведение, а той е обиколил цяла България, за да го напише, срещал се е с всякакви хора и се е наслушал на интересни истории.
      Или „Хари Потър“. Как не съм се сетила от толкова просто нещо такава индустрия да направя – от едно рошаво момче с малка пръчка?! Такива под път и над път, че и по средата!

      Отговор

  3. Влади Неколов
    Юни 05, 2011 @ 23:22:44

    „А и, тъй като съм най-несериозния и непостоянен човек, когото познавам…“ Ми! Познаваш, бе, макар не лично 😉 . Просто не ми се струва възможно да си по-непостоянна от моя милост 😦 Мразя се за това…

    Отговор

    • weasell
      Юни 06, 2011 @ 08:42:26

      А, моля – моля, 23 години съм си градила това реноме, не си давам първото място в класацията 😉 Знам, че има някакъв чар в това човек да е непостоянен, но още не съм го открила. Продължавам да търся 😀

      Отговор

  4. Mariya Koleva
    Юни 06, 2011 @ 10:32:50

    Книгата, която искам аз да съм написала: Ще да е някоя от любимите ми 😉 Това означава „Цар плъх“, „Повелителят на мухите“ или „Хари Потър“. Забележките за блога… и при мен е така. Дори не смея да кажа на познатите си. Ако Емо каже, те учтиво реагират: „Така ли? Ау, че интересно. Аз не си падам по такива работи.“
    Много важно. Затова човек си намира съ-блогъри, с които да си общува блогърски.

    Отговор

    • weasell
      Юни 06, 2011 @ 10:47:31

      Ако всички харесвахме едно и също, от какво щяха да се хранят творците на това, което не е харесвано? А и това е много екзистенциален въпрос, щото том всички ще харесваме едно и също, значи няма да има творци, които да създават неща, дето не са харесвани. Значи тогава нищо нямаше да се прави, защото никой нямаше да експериментира и все още щяхме да сме на рисунки из пещерите 😀

      Отговор

Вашият коментар

