Ден – 5

 

Ден 25: Книгата, която никой не вярва, че бих харесала:

Някоя мелодрама или романтика ще да е. Не обичам сълзливи истории. Аз моите драми не мога да си оправя, камо ли чуждите да съпреживявам. А и романтиката е умряла поне през 15-ти век. Но се сетих коя ще да е тази книга, дето е странно, че съм я харесала – „Птиците умират сами“ (The Thorn Birds) на Колийн Маккълоу.

Има една легенда за птичката, която пее само веднъж в живота си, но по-сладко от всяко друго земно създание. Още щом напусне гнездото си, тя дири трънлив храст и няма покой, докато не го намери. Тогава запява сред безпощадните му клонки, притискайки гръд към най-дългия им и остър шип, за да умре, извисена над своята агония, надпяла и чучулигата, и славея. Възхитителна песен, заплатена с живота. Но целият свят притихва заслушан и дори бог на небето се усмихва. Защото най-хубавото се добива само с цената на голяма болка… или поне така е според легендата.

 

Ден 25: Подценен филм:

Обичам пародиите. Много ги обичам. Според мен е много трудно да направиш качествена такава, затова посочвам за недооценен филм – Scary Movie 3. Ми да, заслужаваше си повече. Това е филмът, номиниран в категория Choice Movie Your Parents Didn’t Want You to See на Teen Choice Award 2004. Може другите части на поредицата да заслужават това „отличие“, но не номер 3. Много, много смях. Даже май ще го гледам пак днес 😀

 

 

 

 

Ден 25: Песен, която ме кара да се смея:

 

Ден 25: Виц

Веднъж Баба Яга хванала млад и красив момък и му казала:
-Ако отговориш на гатанката ми, ще ти се отдам, а ако не познаеш, ще те изям.Момъкът си помислил:
-По-добре да ме изяде…
А Баба Яга продължила:
-Зеленичко, живее в блатото, скача, започва с „ж“ и завършва с „а“. Що е това?
-Скакалец!
-Ах, ти, палавник такъв! – викнала Баба Яга. – Позна!

 

‎- Деца, искате ли да знаете как се е появил първият човек? – пита учителката.

-Госпожо, нас повече ни интересува как се е появил третият!- отговаря Иванчо.

 

9 коментара (+add yours?)

  1. lammoth
    Май 31, 2011 @ 13:59:41

    хах, вицовете къртят :))

    Отговор

  2. Змей
    Май 31, 2011 @ 14:06:36

    Аз съм в шок от картинката. о.О

    Отговор

    • weasell
      Май 31, 2011 @ 15:23:43

      Ами… каквото е движението в момента, май ще трябва да внимаваш с нерегламентираните драконови полети 😉 Ще летиш само в своето платно 😀

      Млад пилот се прави на пич. Цял ден кара пътническия самолет като изтребител, а когато през нощта наближил летището и от кулата го попитали „Полет кой?“ Той казал:
      – Познай кой!?
      Диспечерът дръпнал шалтера на осветлението на пистата и му отговорил:
      – Познай къде!

      Отговор

  3. cinemascrotum
    Май 31, 2011 @ 14:37:08

    „Страшен филм 3“ си е класика. Най-добрият от поредицата. 🙂

    Отговор

    • weasell
      Май 31, 2011 @ 18:13:52

      Нали? От моите хора никой не го харесва, а подозирам, че филмът ще разгърне пълния си потенциал, ако го гледам не самосиндикално, а в дружинка 😀

      Отговор

  4. midnight
    Май 31, 2011 @ 21:47:52

    права си за дружинката, въпреки чемоите пристрастия са към втората част :))

    Отговор

    • weasell
      Юни 01, 2011 @ 07:35:08

      Всичко е по-вкусно в дружинка, освен общото ядене, щото много мразя някой да рови като иманяр в чинийката ми…

      Отговор

  5. Mariya Koleva
    Юни 06, 2011 @ 10:19:48

    Книгата, която никой не вярва, че бих харесала: трудно е някой да не повярва, ако ме познава. Все пак съм литератор и се очаква да харесвам. Но, за целта на мероприятието – някоя романтика или еротика. През м. март четох една романтика, дето я глътнах за едно денонощие и много ми хареса, макар че май беше боза. Казва се „Индианска луна“ на К. Маккрей. Непозната е у нас, публикува независимо.

    Отговор

Вашият коментар

