22 карата

Като видях, че днес е 22 ден, се сетих за онези кроасани от детството – 22 карата. Помните ли ги? Айде, ако някой се сеща, да ми купи един – два…

Ден 22: Книгата, по която трябва да направят филм:

„Вещици в чужбина“ на Пратчет.

Ден 22: Филм с актьор, който те дразни:

Ще да е някой с Jake Gyllenhaal. Примерно The Day After Tomorrow.

Ден 22 – Песента, която слушам, когато съм ядосана

Ден 22: Виц

‎- Гледа ли новия клип на Лейди Гага?
– Не, книгата е по-хубава.
– Коя книга?
– Която и да е.

11 Коментари (+add yours?)

  1. cinemascrotum
    Май 25, 2011 @ 09:46:03

    Джиленхол е нелицеприятно човече, така е. А на Пратчет трябва да филмират ПОВЕЧЕТО книги, не само тази.
    Кроасаните от детството ти все още се котират – онзи ден ядох такъв дори. Гаден е, но си е носталгия. 🙂

    Отговор

    • weasell
      Май 25, 2011 @ 09:50:28

      Да, точно май на това имат вкус – на носталгия 😉
      За Пратчет съм абсолютно съгласна. Дори за номите и килимните хора искам. Там има големи бисери и са много поучителни книжки, между другото.

      Отговор

  2. Деси
    Май 25, 2011 @ 10:42:45

    Е, не! Тъкмо се заобяснявахме оттатък (отвъд!), че при музиката ама нищо общо нямаме – и открих, че цяла една песен съвпада. Не е тази на Сигнал, де 😉

    Отговор

  3. plami
    Май 25, 2011 @ 14:23:32

    Хаха, и аз се бях затъжила за тези кроасани. За съжаление, след като ги опитах наскоро… хм, нищо общо. И понеже харесвам Guano Apes – мерси за поздрава 😉

    Отговор

    • weasell
      Май 26, 2011 @ 08:53:41

      И аз помня, че нещо не им беше съвсем наред. Все бяха едни сухи, ронливи и шоколадът нещо не ми харесваше, но с повечко мляко са супер, а и като добавим вкуса на носталгията, за който говорихме, направо са си трепач 🙂

      Отговор

  4. Val
    Май 25, 2011 @ 15:26:37

    Отговор

  5. Val
    Май 26, 2011 @ 10:33:11

    Шоуто беше добро
    А Балът на чудовищата е вечна класика

    Отговор

  6. Mariya Koleva
    Май 26, 2011 @ 15:56:02

    Ама що не харесваш Джейк? Виж какъв поглед има… Аз го харесвам. Но аз такива момчета харесвам всъщност. Малко по-високи, но той е супер. Особено като принц на Персия. Много романтично момче :-)) Абе, на вкус и цвят… нали знаеш. Чувала съм много хора да харесват Миро от Каризма и чак не мога да повярвам, но явно …
    За книгата: моят роман трябва да се направи на филм 😉

    Отговор

    • weasell
      Май 26, 2011 @ 16:28:35

      Ами… хич не е мой тип. А то коя ли не харесва високи мъже. Ако трябва да назова някой холивудски красавец… Крисчън Бейл, Джош Хартнет, Уил Смит и може би DMX, който също се изявяваше като актьор по едно време. Е, има и още няколко, но не е ли пред тебе, да можеш да го пипнеш… то на картинка всички са хубави 😀

      Отговор

Вашият коментар

