14 дни минаха

И, който ще идва довечера – седми чин! 😀

Ден 14: Книгата, която ми беше любима като дете:

Вече ставам банална, но това пак са приказки – всички приказки, много приказки.

Ден 15: Любим сериал:

„Уил и Грейс“

„Теория на големия взрив“

и „Приятели“ 🙂

Ден 14 –  Музика, която никой не предполага, че харесвам:

14-ти виц:

Един мъж простирал пране в 5 сутринта. По улицата минава приятел, прибиращ се от пиянски купон. Като видял авера си с щипките и ризите, набързо изтрезнял, облещил се и го попитал:
– Абе, Пешо, що простираш по това време?
– Защото досега чистих, готвих и прах – отговорил клетникът.
– Ами ти кога си спал, бе?
– Как кога – като съм се женил…

5 Коментари (+add yours?)

  1. Mariya Koleva
    Май 18, 2011 @ 11:30:52

    Книгата, която ми беше любима като дете: определено „Рудниците на цар Соломон“. Освен нея много обичах и „Том Сойер“, „Островът на съкровищата“ и „Ян Бибиян“ и ги препрочитах много пъти. Но първата си беше безспорен мой фаворит. Дотолкова, че когато започнах докторантурата си, тя заедно с още две книги на Х. Р. Хагард влязоха в дисертацията ми. Участвах на конференции с доклади върху тях. Шарен живот 😉 „Островът на съкровищата“ също беше част от дисертацията.

    Отговор

    • weasell
      Май 18, 2011 @ 11:41:09

      Оф, аз с „Том Сойер“ голям зор видях. Хич не ми беше интересна. Чак в гимназията май я прочетох. Пипи също прочетох едва в седми клас. Като бях малка, обичах приказките, Карлсон и „Емил от Льонеберя“ 😀

      Отговор

  2. Trackback: Пред телевизора « Блогът на Янина
  3. tutankhamon661
    Авг 19, 2011 @ 23:44:40

    Тъкмо щях да кажа, че няма интересни сериали, и се сетих за „Приятели“. Също и „Стъпка по стъпка“.
    Обаче разни „Листопад“-и и каквито други имаше – много ми идва безидейността.

    Отговор

    • weasell
      Авг 22, 2011 @ 09:11:23

      На сериали като „Листопад“ дори не съм давала шанс, за да мога да видя дали могат да ми харесват. Не обичам мелодрамите, сапунките и тям подпобни. Не че пък сериали като „Женени с деца“ са много дълбокомислени и поучителни, но някак си забавляват, развличат, което в тоя напрегнат свят е голям плюс.

      Отговор

Вашият коментар

