Десети ден

Честит празник! Всички именници да са живи и здрави. Останалите също да сме здрави и щастливи. Между другото, не мога да разбера защо „именник“ се пише с двойно „н“, но това е положението.

Ден 10: Книгата, която винаги препоръчвам:

Тетралогията на Талев – „Железният светилник“, „Преспанските камбани“, „Илинден“ и „Гласовете ви чувам“, макар последната да не я препоръчвам толкова горещо. Нещо ми беше прекалено политическа и не я усетих така, както предните три.

Ден 10: Филм, който не съм предполагала, че ще ми хареса:

History of the World: Part I, Robin Hood: Men in Tights и Dracula: Dead and Loving It. Пълни пародии, много смях!

Ден 10: Песен, която ме приспива:

Дори не помня дали някога съм стигала до края на песента.  Само „Хамлет“ ме е унасял по-добре 🙂

Ден 10: виц

– Татко, ти какво си искал да бъда – момче или момиче?
– Аз, тативото, просто исках да си прекарам добре 😀


4 коментара (+add yours?)

  1. bungle
    Май 06, 2011 @ 11:32:45

    Мерсиии, ще пия една бира в твоя чест. 😛

    Отговор

  2. Mariya Koleva
    Май 18, 2011 @ 11:11:23

    Книгата, която винаги препоръчвам: Ами, зависи от човека, на когото се препоръчва. Дракони и магьосници няма да препоръчам на някоя „дама“, нито пък „Джейн Еър“ на някое момче. Винаги мога да препоръчам Шекспир на всички, защото всеки може да си намери нещо. И често се опитвам да препоръчвам „Цар плъх“, но успехът ми е нищожен. „Така рече Заратустра“ го препоръчвах в студентските години, когато бях наивна и смятах, че някой освен мен може да го хареса.
    Хората са различни и най-добре да не се препоръчва според нашия вкус 🙂

    Отговор

    • weasell
      Май 18, 2011 @ 11:26:48

      Аз пък много обичам да си препоръчвам. Препоръчвам си под път и над път, по три пъти на ден след хранене. Човек трябва да споделя хубавото с другите. Може и за другите да се окаже хубаво! Тогава значи си направил едно добро дело 🙂

      Отговор

Вашият коментар

