Предизвиквам се

Реших да си направя 30-дневно книжно, музикално и филмово предизвикателство. Да видим какво ще се получи.

Днес е ден едно. Всички панталони са ми малки! То не бяха обеди, то не бяха вечери, то не бяха закуски с гофрети и мекиченца. Козунаци, курабии, пържоли – за нищо ги нямам. Само да си призная, че и едно яйце този Великден не опитах, но пък много изпотроших…

Ден 1 – Моята любима песен
О, нямам конкретна. Хиляди са. Но някак си от малка харесвам тази песен, така че нея ще я поставим в началото:

Ден 1 – Книгата, която чета в момента
„Богът на дребните неща“ на Арундати Рой, но много мъчно върви. По принцип никога не чета по една книга само. Така е по-забавно. Алтернативата й е „Много гот“.

Ден 1  – Любим филм
Когато бях на 9, излезна „Денят на независимостта“. И досега го харесвам.
Тук трябва да спомена и „Предай нататък“, „Интервю с вампир“, „Време разделно“ и „Другата Болейн“.

И по един виц за разкош:
Една блондинка попитала приятелката си:
– Муци, колко ти е часът?
– 23:58.
– Да бе, да – 100!

Хубава сряда от мен 🙂

10 Коментари (+add yours?)

  1. Александър Куртев
    Апр 27, 2011 @ 13:06:41

    добра идея. следя! 🙂 песента ми харесва и на мен. хубава сряда, чакам ден втори 🙂

    Отговор

  2. midnight
    Апр 27, 2011 @ 17:46:08

    и аз ще следя :)))
    подобно предизвикателство видях и във ФБ, но ми се струва, че много време ще отнема :))

    Отговор

    • weasell
      Апр 28, 2011 @ 11:39:28

      Ами аз имам една сюрия глупости за университета, които трябва да правя, а това някак си ми се струва по-интересна алтернатива 😀 И други блогъри са си се самопредизвикали. Деси обаче се е изхитрила и е прелетяла 30 дни само за един. Явно не е от хората без работа 😀

      Отговор

      • Деси
        Апр 28, 2011 @ 23:07:15

        (Тези камъни май са в моята градина :D) Всъщност, идеята беше да не разтягам книжни локуми в продължение на месец в блога си. Иначе, във фейсбук предизвикателството си беше по правилата – и още не е завършило. Може да се включа с едно филмово 30-в-1, ще видим 🙂

  3. weasell
    Апр 29, 2011 @ 12:04:07

    Деси, очаквам филмовото. Хайде, предизвиквам те 😀 Ще ми е много интересно!
    😛 Няма нищо по-хубаво от това да разтягаш локуми. Е, може би да ядеш захарен памук го конкурира, но трудно 😀 😀 😀

    Отговор

  4. Ваня
    Май 02, 2011 @ 11:17:54

    To the Moon and Back- страшна песен, която свързвам с миналото си. Хубаво предизвикаваш и нас :))) ще следя различните дни. Аз пък ще ти препоръчам книгата, която прочетох наскоро и много ми допадна- „Любов“ на Елиф Шафак.

    Отговор

    • weasell
      Май 02, 2011 @ 13:12:49

      Намислила съм си тези дни да си направя една екскурзийка до книжарницата. Вкарвам и „Любов“ в списъка 🙂

      Отговор

  5. Mariya Koleva
    Май 18, 2011 @ 10:49:45

    Ето отговарям: Книгите, които чета в момента са „Клетниците“, „Чичо Томовата колиба“, „Властелинът на пръстените, част 1“ (мъчно върви, филмът ми хареса повече), „The 7 Folds of Winter“ (ще й пиша мнение) и „Сугестопедия – Десугестивно обучение“. Първите две бях забравила, че ги чета 🙂 Докато не чета тези, прочетох още един куп, ама… кой ти помни.

    Отговор

    • weasell
      Май 18, 2011 @ 11:10:20

      Хубаво е да се препрочитат стари книги. Има произведения, които, според годините си и опита си, ги гледаш с други очи. Всъщност стойностните произведения са така.
      А „Сугестопедия – Десугестивно обучение“ – звучи много… странно. Спомням си, че преди време бях попаднала на информация, но така и не схванах идеята 😦

      Отговор

Вашият коментар

