Батман се завръща

Обичам продълженията… И поредиците обичам. Ама и Батман много го обичам, особно от 2005 година насам…

Batman (1989) с невероятните Майкъл Кийтън, Джак Никълсън и Ким Бейсингър, всичко това под зоркото око на Тим Бъртън.

 

Batman Returns (1992)

събира на едно място Майкъл Кийтън, Дани ДеВито, Мишел Пфайфър, Кристофър Уокън, като не забравяме и Бъртън, за да се получи изключително касова продукция.

 

През 1995 г. излиза Batman Forever (продължават с оригиналните и изключително сложни заглавия). Режисьор е Джоел Шумахер. Звездите със странните костюми и интересния грим тук са Вал Килмър, Томи Лий Джоунс, Джим Кери, моят любим, Никол Кидман и Крис О’Донъл. Ей тук вече се ражда и Робин, за да доведе до следващата част, определена като най-големият провал на човека-прилеп.

 

Когато аз бях в първи – втори клас, се появи и Batman & Robin. Помня, че беше много шарен филм. Само това. Джордж Клуни, Арнолд Шварценегер, Крис О’Донъл, Ума Търман, Алиша Силвърстоун като новоизлюпената Батгърл, и Ел Макферсън се вихрят с веселите костюмчета.

 

Няма бе, майтапя се…

 

 

Този не знам дали трябва да го споменавам. Ама иначе ще кажете, че има някаква цензура, така че да се отчетем. През 2003 г. излиза Return to the Batcave: The Misadventures of Adam and Burt. Ще кажа само Голям праз. Вече наистина следва интересната част…

 

И стигнах до това, дето исках да си го кажа от самото начало. 2005 г. ни дари с един чистак-бърсак нов Батман, и то не какъв да е, ами най-батманския от всички Батмановци (тука хептен ги огелпих главните букви). Кой, ако не Крисчън Бейл, The Great. В Batman Begins вече няма цвят, няма Търман (жалко)…

 

А, да, тука участват и Морган Фрийман, Майкъл Кейн, Лиъм Нийсън, Гари Олдман и Кейти Холмс, не че не можеха да изберат някоя по-батмановска.

The Dark Knight от 2008 много ми хареса, като изключим 30-минутното преследване нейде из средата на филма, когато за мако да остана с -2 тъпанчета в киното. И е с Оскар за звуков монтаж…
Но макар вече без ония шантав чар в началото на поредицата, пак си го биваше. Заедно с Бел тук можем да се насладим на хубавата игра на Хийт Леджър, Морган Фрийман, Гари Олдман, Арън Екхарт и Майкъл Кейн.

 

През 2012, докато още не е свършил светът, ще се появи и поредният, а може и последният, филм за героя от Лигата на справедливостта. The Dark Knight Rises е събрал само готини хора. Красивият господин Бел, който май най-много се позадържа в костюма на Батман, чаровницата с име на жената на Шекспир Ан Хатауей, Марион Котилард…

 

Ако съм пропуснала някой – да не ми се сърди. Мисля да си опресня знанията. След малко започвам Батман маратон. Само да станат готови пуканките.

14 коментара (+add yours?)

  1. lammoth
    Март 03, 2011 @ 10:48:27

    леле, много сериозен анализ, сигурен съм, че имаш костюм на Батман скрит под килимчето 😛 🙂 Прав съм, нали?

    Може би този от 89г. ми е най-симпатичен 🙂 Последните два също са добри 🙂

    Отговор

    • weasell
      Март 03, 2011 @ 11:45:47

      О, да, цялата сериозност в моя „анализ“ се е събрала 🙂 Исках просто да стигна по-бързо до Крисчън Бейл, другото не беше от съществено значение.
      Oтносно костюма, винаги съм искала да имам, ама май само до пижама с батманчета бях стигнала 😀

      Отговор

  2. Деси
    Март 03, 2011 @ 12:58:45

    Хе-хе, като видях заглавието, реших, че това ще е подходящ повод за Батман-маратон 🙂

    И да, от вчера не ми излиза от главата „Много обичам пуканки!’ 😀

    Отговор

    • weasell
      Март 05, 2011 @ 11:41:10

      Да, после мисля да направя и един X-men маратон и да зарязвам героите от комикси, че по принцип не съм им фен. Ама Batman и X-men са си друга бира 🙂
      Обаче изведнъж, ей така просто, много ми се дочетоха комикси…

      Отговор

  3. E. T.
    Март 03, 2011 @ 15:16:28

    Ах спомени… И на мен ми се прииска да маратонствувам 🙂
    Между другото The Dark Knight грабна и оскара за поддържаща роля на Хийт Леджър.

    Отговор

    • weasell
      Март 05, 2011 @ 11:46:01

      Да, за Оскара, тези награди никога не са отговаряли на очакванията ми. Забелязала съм, че качеството на един американски филм е обратнопропорционално на броя номинации за Оскар. Излезна един много сладък материал за това каква е формулата за спечелване на великата награда. Споделям я веднага http://www.webcafe.bg/id_265857800
      Вече имам идея за филм, в който ще сме изрядни по всички точки, за да вземем статуетки 🙂

      Отговор

  4. Асенов
    Март 04, 2011 @ 22:04:35

    Много е пораснал на ръст този Батман през 2012 …

    Отговор

  5. midnight
    Март 08, 2011 @ 13:13:40

    мдааам.. Бейл, определено Бейл :)))

    Отговор

  6. Ondine
    Март 08, 2011 @ 14:21:12

    Отговор

  7. Anton
    Март 24, 2011 @ 14:25:37

    Като мегафен на всякакви пълзящи, летящи и светкащи гадиники, които спасяват света всяка седмица, заявявам следното най-отговорно:

    БАТМАН Е, БИЛ Е И ВИНАГИ ЩЕ БЪДЕ НАЙ-ВЕЛИКИЯТ СУПЕРГЕРОЙ!!! 😛 Човек, който не харесва батман е зъл човек 😀

    Впрочем, пропуснала си някой от по-старите батмани от онова време, дето нас с вас още ни е нямало на белия свят 🙂 , заслужават си да се споменат времената, когато супергероите са били в къси гащи 😀

    Ей, че ме зарадва с тоя пост. 🙂

    Отговор

    • weasell
      Март 24, 2011 @ 16:43:11

      Хм, мислех, че съм прпуснала само анимациите и сериала от 1900 и големия сняг… Май нещо съм се изложила като фен на Батман, щото това да го видиш по къси гащи мммм не е за изпускане, така да се каже 🙂 🙂 🙂 Ама това, че бързах да стигна до последните два филма, трябва да ме извини 🙂

      Отговор

Вашият коментар

