Филмите, променили живота ми

Абсолютно непоканена, реших да се включа и аз в инициативата „Филмите, които промениха живота ми“. Не съм сигурна, че има такива филми точно, но има кино, което се е запечатало в съзнанието ми, моменти и образи, цитати и музика. Това не е класация на любимите ми филми, никак дори…
– Кошмарът ми от малка „Туин Пийкс“ и Боб в огледалото. Още ме е страх, 15 – 20 години по-късно.

– „Американски пай“. Гледала съм едва първите десетина минути от първата част от поредицата, но те ме накараха органически да намразя всички американски тийн комедии, че и тийн комедиите въобще.

– „Всичко е любов“. Нося името на актрисата. Всъщност този филм е повлиял на мама, а от там е белязал и моя живот. А филмът е наистина страхотен.

– „Приятели“ – отраснах със сериала. Той е доказателство, че не е нужно всичко да е цинизъм и простотия, за да е забавно, смешно, печелившо, запомнящо се…

– „Време разделно“ – филм, който не може да остави човек безразличен. Плакала съм с глас и с всички атрибути, кои придружават един хубав рев. Върхово постижение в българското кино.

– „Предай нататък“ – всъщност този филм ме научи на добро, да мога да разпозная доброто и да съм благодарна.

– „Алиса в Страната на чудесата“. Никога не съм харесвала никоя интерпретация на филма, най-малко пък котката. Но във този филм има толкова много цвят и магия… „Понякога се случваше да повярвам в цели шест невъзможни неща още преди закуска“.

– „Първичен инстинкт“

– „Том и Джери“, „Гумените мечета“, „Волтрон“…

– „Черна котка, бял котарак“ – смях, ирония, балкански нрави, веселие, музика и много наше…

И май това е от мен.

16 коментара (+add yours?)

  1. Trackback: Филмите, които промениха живота ми | F r a m e s p o t t i n g
  2. Trackback: Филмите, които промениха живота ми « Lammoth's Blog
  3. lammoth
    Дек 11, 2010 @ 17:55:16

    много се радвам, че и ти се включи 😀
    Том и Джери си е супер класика, задължително! Като се замисля и „Приятели“ доста ми влияеше

    Много ми харесва преобладаващите свежарски филми в листата ти 😀

    Отговор

  4. Дринов
    Дек 11, 2010 @ 19:40:44

    Аз за малко не включих „Първичен инстинкт“, щеше да стане много… еротично. 🙂 Този филм, ме научи, че секса може да бъде нещо много опасно в ръцете на една жена. 🙂
    „Време за Любов“ е супер. ТВУ – Техникум за Еътрешна Украса! :)))))

    Отговор

    • weasell
      Дек 13, 2010 @ 16:09:08

      Ех, Иван Иванов – един човек, който сам по себе си е шедьовър! Толкова хубаво българско кино се е създавало …

      Отговор

  5. Nostromo
    Дек 13, 2010 @ 14:25:28

    Тийн комедиите ги бях намразил още преди „Американски пай“ – единственото изключение е „Баровки“. 🙂

    А до Алиса бих сложил и „Красавицата и звяра“. Но тотално противоположни впечатления имам за „Предай нататък“ – доста наивен и скучен.

    Иначе добро включване! 🙂

    Отговор

    • weasell
      Дек 13, 2010 @ 16:23:00

      Да, „Баровки“ 🙂 симпатично филмче 🙂
      Аз всъщност, ако трябва да бъда искрена, обичам пародиите, но пародии с мярка.
      А иначе някой ден ще взема да си направя една класацийка с любими филми. Много обичам да чета какво другите харесват 🙂
      Поздрави!

      Отговор

      • Nostromo
        Дек 13, 2010 @ 16:56:53

        Понеже спомена, че обичаш да четеш какво харесват другите, пък аз основно хейтя, тук – thingnothing.blogspot.com/2010/09/blog-post_09.html – все пак съм се опитал да комбинирам двете си страсти – хейтенето и таченето. 🙂

  6. Nostromo
    Дек 13, 2010 @ 16:34:44

    Постнах ти комент, но ми се струва, че Акисмета го „рязна“ заради включения линк.

    Отговор

  7. Trackback: Филмите, които промениха живота ми | Bulgarian Blog
  8. Trackback: Легенда за пазителите « Блогът на Янина
  9. Trackback: В леглото с Удхаус « Блогът на Янина
  10. Trackback: Шести ден « Блогът на Янина
  11. Trackback: Светът не свърши… май « Блогът на Янина

Вашият коментар

