Музика за изпът

Аз, както винаги, пак закъснях. Ама няма повече, обещавам. Руслане, като за извинение няма да ти ги изпея лично 🙂













В списъка има още около 100. Просто пътувам на дълги разстояние, затова 😛

4 коментара (+add yours?)

  1. frog
    Ноем 14, 2010 @ 11:21:20

    Половината стават и за мен, бравос. 🙂

    П.П. Ама в опасна рубрика си ги вкарала – „Балалайка“, пхахааа – нещо като моята „Камъните падат“. Непредупреденият човек се шашка. 😆

    Отговор

    • weasell
      Ноем 16, 2010 @ 12:37:47

      Е, твоята рубрика накраво кърти… извинявай, rock-ва 🙂
      Като бях малка, мама ми викаше „балалайка“ 😀 възпитание, кво да го правиш 😀

      Отговор

  2. Ruslan Trad
    Ноем 14, 2010 @ 15:43:46

    Ах, тъкмо смятах,че ще пееш…:P Супер подборка!

    Отговор

    • weasell
      Ноем 16, 2010 @ 12:40:11

      Да, голяма загуба е, че не пея 😀 Ако бях извила глас на седмата песен примерно, щеше да се наложи да си сменяш огледалата, кристалните чаши за уиски и някое и друго тъпанче. Сега ще трябва да си караш със старите 😀

      Отговор

Вашият коментар

