Войната на титаните – не ме занимавай с глупости

6 Коментари (+add yours?)

  1. lilia
    Окт 25, 2010 @ 09:44:13

    СТранна работа-и този със средния , във кожен салон…

    Отговор

  2. Мери
    Окт 25, 2010 @ 11:03:56

    Даа, това е много забавна образна война. И най-много ми харесва отговорът на Бентли, естествено. Отдавна не го бях виждала това материалче. Приятно беше да си го припомня.

    Отговор

  3. weasell
    Ноем 03, 2010 @ 10:46:07

    Да, кампанията не е нова, но продължава да се давам за пример и досега, макар да не е и чак толкова стара. Емблематична е, така да се каже 🙂 А и аз добавих някоя и друга, които не бяха част от ВОЙНАТА, но, като един журналист, трябва да драматизирам 😉

    Отговор

  4. midnight
    Ноем 10, 2010 @ 21:43:07

    виждам лилията пак се е изказала компетентно :))
    от снимката под отговора на Бентли обаче, забелязвам че не си голям фен на Ауди :))

    Отговор

  5. weasell
    Ноем 11, 2010 @ 13:04:06

    Да, аз съм от феновете на Тойота, макар те нещо да се излагат в последно време, а аз да ползвам основно кракомобила като превозно средство. Не за друго, ами събирам точки за златен талон от КАТ за чиста книжка в последните 6 години 😀
    Жалко, че японците са много съвестен народ и не правят такива реклами. Щеше да ми е много интересен техния отговор в гейша стайл 😛

    Отговор

Вашият коментар

