Списание „Мениджър“ публикува резултати от анкетата на американската потребителска организация Consumers Union за най-лошите реклами в САЩ за 2010 г..
На трето място с 19% от над 100 000-те анкетирани се нарежда рекламата с Mr.Opportunity на Honda.
На второ място е позициониран рекламният клип за ресторанти за бързо хранене, който може да ти скъса нервичките…
А наградата за най-тъпа американска реклама за 2010 се връчва на:
окт. 02, 2010 @ 16:08:31
Отново зле разбрано мое радостно усещане.Защо толкова съмнение…Няма ли един път да се погледне най-простичко на събитията-не от другата гледна точка.Съглсна съм , че може да има съмнения ама чак толкова.Нищо друго-щастлива съм че се намерих там откъдето се бях загубила и всичко е по старому.Дори и да изглежда тъпо-истина е.Тя обикновено не бие много на очи.