Тъпи, тъпи реклами

Списание „Мениджър“ публикува резултати от анкетата на американската потребителска организация Consumers Union за най-лошите реклами в САЩ за 2010 г..

На трето място с 19% от над 100 000-те анкетирани се нарежда рекламата с Mr.Opportunity на Honda.

На второ място е позициониран рекламният клип за ресторанти за бързо хранене, който може да ти скъса нервичките…

А наградата за най-тъпа американска реклама за 2010 се връчва на:

1 коментар (+add yours?)

  1. lilia
    окт. 02, 2010 @ 16:08:31

    Отново зле разбрано мое радостно усещане.Защо толкова съмнение…Няма ли един път да се погледне най-простичко на събитията-не от другата гледна точка.Съглсна съм , че може да има съмнения ама чак толкова.Нищо друго-щастлива съм че се намерих там откъдето се бях загубила и всичко е по старому.Дори и да изглежда тъпо-истина е.Тя обикновено не бие много на очи.

    Отговор

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s

%d блогъра харесват това: