Тъпи, тъпи реклами

Списание „Мениджър“ публикува резултати от анкетата на американската потребителска организация Consumers Union за най-лошите реклами в САЩ за 2010 г..

На трето място с 19% от над 100 000-те анкетирани се нарежда рекламата с Mr.Opportunity на Honda.

На второ място е позициониран рекламният клип за ресторанти за бързо хранене, който може да ти скъса нервичките…

А наградата за най-тъпа американска реклама за 2010 се връчва на:

Advertisements

има 1 коментар (+add yours?)

  1. lilia
    Окт 02, 2010 @ 16:08:31

    Отново зле разбрано мое радостно усещане.Защо толкова съмнение…Няма ли един път да се погледне най-простичко на събитията-не от другата гледна точка.Съглсна съм , че може да има съмнения ама чак толкова.Нищо друго-щастлива съм че се намерих там откъдето се бях загубила и всичко е по старому.Дори и да изглежда тъпо-истина е.Тя обикновено не бие много на очи.

    Отговор

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

%d bloggers like this: