Из дневниците на един бъдещ журналист

Тук ли съм (подлагай всичко на съмнение)? Все още съм тук (бъди искрен). Но ще е за кратко (бъди конкретен). Мисля да скачам от къде (винаги бъди зает с нещо). Сега си избирам от къде (не оставяй нещата на случайността). Мястото трябва хем да е достатъчно високо, че да не би просто да се нараня, ами да свърша работата докрай, хем пък да не е чак толкова високо, че да имам време да размисля и да съжаля за постъпката си (трябва да имаш алтернативи). Пък и искам да съм красив труп (мисли за последиците).
Нека започна малко по-отпред (изследвай проблема). Уча за изпит. За държавен изпит (бъди силен). Обаче хич не ми се учи и всичко друго ми е къде-къде по-интересно (бъди любопитен). Дори да чистя и мия чинии (бъди деен).  Пред алтернативата да чета теми предпочитам да стоя и да си бъркам в носа с опасност да си засегна очния нерв (избирай си приоритети). Още не съм стигнала до там, но мечите са безкрайни (виж перспективите). Ама може ли пък да седна да уча и да чета ли чета само глупости? Може ли (вкарай емоция)?! Най обичам словоблудството, езиковата нечистоплътност и безвъпросно ясните неща (мотивирай). Обаче нищо не надминава любовта ми към определения, които съдържат думата, която определят, демек се получава нещо от рода на „блузата е блуза, която е блуза и е купена от магазин за блузи“ (споделяй лични наблюдения без да влияеш на аудиторията). Всъщност не знам защо реших, че са глупости (антитезата подсилва внушението). Може би щото трябва да ги уча (прави изводи). Най-вероятно, ако трябваше да правя най-любимото си нещо на света, обаче наложено ми от друг, пак щеше да е глупост за мен към настоящия момент (бъди компетентен).
Та от няколко дни си уча, обаче само вися на компа, във фейсбук, гледам волейбол, ама уча де. Пушек се вдига, че и някои други работи.
Съзнателно си забравих желанието да уча в родилния дом преди 22 години, щото реших, че само ще го мъкна, ще ми тежи, а няма да го използвам. Правилно съм мислила.
Е, имам 6. Браво на мен. Вече съм един горд специалист по нищо!
ПС: Секс в природата няма!

3 коментара (+add yours?)

  1. lucy
    Ноем 26, 2010 @ 15:04:55

    Добро е 🙂
    Много успех в начинанията !

    Отговор

    • weasell
      Ноем 26, 2010 @ 16:46:01

      Благодаря 🙂
      Вчера се и дипломирах и сега съм горд специалист по нищо с грамота за бакалавър-отличник 😀
      Всичко добро и на теб!

      Отговор

  2. Trackback: В леглото с Удхаус « Блогът на Янина

Вашият коментар

