Америка, кино и манипулация

„Производственият кодекс” на филмопроизводителите, приет през 1930 година в Лос Анджелис, съдържа следния пасаж: „Всеки американски филм трябва да утвърждава, че начинът на живот в Съединените американски щати е единственият и най-добрият за всеки човек. Така или иначе всеки филм трябва да бъде оптимистичен и да показва на малкия човек, че някъде и някога ще намери своето щастие. Той не трябва да изважда на показ тъмните страни на нашия живо, не трябва да разпалва решителни и динамични страсти” .
Попйорданов, И., „Професия продуцент”, С., 1993 г.

6 коментара (+add yours?)

  1. lammoth
    юли 05, 2010 @ 15:30:16

    Може би затова само 1 от 10 холивудски филма става за гледане 😀

    Отговор

    • weasell
      юли 05, 2010 @ 22:11:00

      Предимството на американските филми е, че са доста лесно смилаеми. Последствията са, че целият наш ефир е завладян от американска продукция. За съжаление, явно ние на този етап не можем да предложим нещо кой знае колко добро или не знаем как да го наложим…
      А повечето продукция на Холивуд наистина не става 🙂

      Отговор

  2. Trackback: Легенда за пазителите « Блогът на Янина
  3. Trackback: Какво се случи с анимациите? « Блогът на Янина
  4. Trackback: Методът Хонда « Блогът на Янина
  5. Trackback: Заговор срещу испанското кино

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s

%d блогъра харесват това: