Кампании срещу тютюнопушенето – част 1
23 февр. 2010 4 коментара
in Трънки без глогинки Етикети:кампания, реклама, цигари
23 февр. 2010 4 коментара
by weasell in Трънки без глогинки Етикети:кампания, реклама, цигари
Blog: |
Блогът на Янина |
Topics: |
реклама, култура, комуникации |
февр. 23, 2010 @ 19:09:52
Дали тези социални кампании действат на пушачите?
мар. 01, 2010 @ 17:05:55
Мисля, че не действат. Особено фокусът върху вредата от пушенето. Всеки пушач ще извади примери за леля си/чичо си еди-кой си, дето си пушели до 90-годишна възраст и се радвали на отлично здраве, докато не паднали по стълбите. Също знаят и примери за непушачи, които са починали от рак на белите дробове.
Животът е шарен, какво да се прави.
Лично аз мисля, че трябва да се смени фокуса на кампаниите. Да бъде нещо от вида на:
1. Пушиш, самоубиваш се – въобще не ми пука за теб, не си ми скъп. – безразличието винаги обижда.
2. Миришеш отвратително, не може да влезеш тук с мен/не мога да изляза с теб. – естетически фокус, така да се каже.
3. Ти си пушач, ти не можеш да ме съветваш. – фокус върху това, че са зависими/роби, то ест – не умеят да мислят и нямат трезва преценка.
пушачите могат да се ограничават само с принуда, общо взето, или с драстични мерки като обида, изолация и пр.
ХАХАХА! бедните!
мар. 01, 2010 @ 21:20:50
Оле, ти направо ги съсипа! Жал ми стана за тях. Предполагам, че методите ти наистина може и да имат резултат. Самите пушачи казват, че тези кампании/реклами не им действат, плашат ги и им става гадно, но само докато гледат дадения клип, пост или каквото е, но след това с удоволствие си палват цигарката и забравят за видяното и чутото… Кампаниите май повече помагат за това един непушач да не посяга към тютюна.
Поздрави!